OVER ONS

Welkom bij Silvia’s Dance School! Sinds 2005 brengen we een overvloed aan moderne dansstijlen, yoga en pilates naar onze prachtige locatie. We zijn meer dan alleen een dansschool; we zijn een bruisende gemeenschap waar iedereen zich thuis voelt, ongeacht leeftijd of achtergrond. Trots gevestigd in een van de meest multiculturele wijken van Roermond, omarmen we diversiteit en vieren we verbondenheid. Onze docenten, vol passie en expertise, staan klaar om jouw dansreis te begeleiden of je nu gewoon een uur lekker wilt bewegen, tot rust wilt komen op een yoga matje, even flink wilt zweten of je danspotentieel maximaal wilt ontwikkelen?  Wij zijn de plek voor jou! Want met een lidmaatschap kun je ook prima de lessen afwisselen.